Bilinçte Kalite Eğitimi

kalite bilinci

Mekanınız 10 numara, para da gani ama işi bugün ve yarın kârlı yapmak için kalite bilincine sahip çalışanlara ihtiyacınız var. Her birinin başında bekleyemezsiniz. Siz doğru sistemi kurun ve geri çekilip izleyin.

Kimler Katılabilir
Üst kademe yöneticilerinden başlayarak tüm personel.

Programın Amacı
Müşteriye ürün anlamında ( hizmet ürünleri dahil) sunulanların benzerleştiği ortamda, personelin yaratacağı farklılıklar önem arzedecektir. Bu gücün doğru kullanımı için gereken bazı araçların yer aldığı bu eğitim, sadece işyerinin gelişimini değil, kişisel gelişime katkıda bulunmayı hedeflemektedir.

Program Kazanımları
Kuruluşun hedeflerine etkisinin farkında ve buna göre davranan yönetim/personel
Kişisel gelişim hedefleri koyan ve uygulayan yönetim/personel
Daha iyi iletişim kuran yönetim/personel

Program İçeriği
• Müşteri Kimdir Ve Ne Bekler ?
• Ürünün/Hizmetin Kalitesi mi , Bütünün Kalitesi mi? ( Biz Markayız, Müşteri Her Halukarda Gelir)
• Teknik Kalitemi, Bireysel Kalitemi ? ( En İyi Okullardan Mezunları Aldınmı , Tamamdır)
• Hayalim mi var Hedefim mi?
• Kalite Kimin İşi, Ekiplerin Mi, Bireylerin Mi ?
• Fiyat Rekabetin Temel Unsuru mudur ? Fiyata etkim var mı ?
• Hız Mı, Önemli Olan İşin Doğru Yapılması Mı ?
• Bilgi Ama Ne Kadar ?
• Sistem Yaklaşımının Benimsenmesi
• Kalıplayan Ve Geliştiren Ortam
• Hangi Bilinçteki İnsanlar Başarabilir ? Bilinç,Eylem, Gelecek İlişkisi.
• Farklı Algılamaları Olan İnsanlar Nasıl Ortak Çalışma Yapabilirler?
• Bireysel Ve Kurumsal Değerler Etkisi
• Kalite Bilgilerinin Eyleme Dönüşmesini Engelleyen Ve Destekleyen Faktörler

Program Süresi
1 gün

Program Yöntemi
Anlatım, tartışma, örnek olay, yaşayarak öğrenme.